Post by highwardhabpharans on Feb 9, 2022 18:01:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Puzzlejoy - Match 3 Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Puzzlejoy - Match 3 Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere penge ▞▞▞
▞▞▞ Candy Puzzlejoy - Match 3 Game 2022 version ▞▞▞
Men næste niveau pls
De er kun ét rum, du skal bruge for at skynde dig at få flere værelser. Tak
Tilføjelserne er korte, niveauerne udfordrende. Det er helt sikkert værd at downloade.
Elsker spillet, men tilføj venligst mere historie!!!
Sikke et fint spil
Mind blostter spil fremragende. Spil
Gud ✨✨
meget fint
kærlighedsspil .. lyde .. grafik .. stemmen fortæller mig .. du gjorde det!
Tak, jeg kan lide at spille dette spil, jeg vil fortælle min familie og venner ... vær frelst og vær velsignet
Jeg elsker match 3 i dette spil. Men efter at jeg var færdig med at indrette soveværelset, havde jeg ikke andre værelser at gå til
Det vil ikke downloade det bliver ved med at genstarte 😤😤😤
Candy Puzzlejoy - Match 3 Game Jocuri obișnuite ltas
Sjovt, ikke mange annoncer og nemt nok at spille og blive underholdt
Fedt spil! jeg elsker det
Underholdende og kreativt 👌
Meget flot og godt spil
Nyder dette spil. Ligesom candy crush. Det eneste efterår er, at du ikke vil have nogen mønter. Ved ikke om det er en fejl eller hvad?
Meget vanedannende kan ikke lægge det fra sig at elske det
. I dag har jeg installeret den seneste opdatering. Når jeg nu klikker på se annonce for 3 træk mere, går den til en Lily's Garden-annonce, der ikke afspilles.Den eneste måde at komme ud af skærmen på er at klikke på pilen i hjørnet og markere annoncen som irrelevant. Den går derefter tilbage til skærmen og giver mulighed for at se en annonce for 3 ekstra træk. Men når du trykker på knappen sker der intet, så der er ingen mulighed for at få 3 ekstra træk. Afinstallerer muligvis, hvis dette ikke er rettet. Trist, fordi jeg nød det.
Dit hjul giver nogle gange IKKE præmie.
Det er godt, men der er kun 167 niveauer, og de resterende kommer snart, så det er et godt spil.
Er så smuk😃😃😃
Alt for mange!!! Mønter nødvendige for at renovere noget.
Jeg kan godt lide spillet, men det tager et stykke tid at få nye niveauer
Sjovt ikke til mange annoncer. Har ikke set nogen tegn på fejl og ingen problemer med at det fryser heks jeg har haft med andre applikationer af denne art (og ja jeg har slettet dem). Tak for et fantastisk spil at slappe af med.
Meget god og underholdning.
Vil der være flere niveauer, sæt på dette spil?
Meget sjovt og udfordrende. Jeg elsker spillet
Det var fantastisk
Fantastisk spil! Ikke for let ikke for svært
Elsker det, og det er geniale spil også sjovt, og følg også med med geniale spil og hav også en dejlig dag 😎✌️😊
Start mere niveau for at spille, vi venter i lang tid, starter hurtigt, så vil jeg afinstallere, men jeg giver 4-stjernet, fordi spillet var interessant og giver et niveau, der er hårdere. Jeg kan virkelig godt lide dette spil ..........
Jeg nød virkelig dette spil .. men jeg har spillet niveau 590 og vundet det, men der indsamles ingen mønt, og jeg sidder fast der???
Crazy Restaurant 2021 Žaid. automat. iza
Sq AQUA SA FÅ
Kan ikke bestå niveau 25
Sød og afslappende
God fornøjelse
Dette er det bedste spil, jeg ville have et husudsmykningsspil, og det er perfekt
pæn
Jeg kan lide det. Ja, nogle af niveauerne kan være frustrerende, men jeg er i sidste ende i stand til at bestå dem uden at skulle betale for boostere. Du får også masser af gratis gaver. Eksempelvis har jeg spillet ubegrænset (halv time, time) mange gange. Derudover er udsmykningen sjov. Et af de bedre spil.
Jeg elsker 💕 dette spil 🎮 det er så vanedannende og interessant. Jeg elsker det så meget. Jeg vurderer den til en bedømmelse på 5⭐🌟⭐🌟⭐. Du bør downloade det.💯🤗😊
Meget sjovt at spille det 👌 Jeg elsker det 😍
Startede godt, men bliver kedeligt for hurtigt.
elsker denne gam
Kunne være bedre, jeg keder mig, det vil ikke spille det igen
okay
Næste opdatering plz
Det er sådan et dejligt spil.
Candy Puzzlejoy - Match 3 Game Boshqalar gmat
Candy Puzzlejoy: ohne internet Gelegenheitsspiele fsl